fredag 20. november 2009

Oppsummereing av utplassering på Comfort Hotel Ringerike.

Jeg synes det har hvert gøy å oppleve noe som jeg ikke har gjort før, som å være på hotellet. Jeg likte meg velidg godt der, og de jeg jobbet med var veldig snille og morsome og jobbe med. Synes det var litt dumt at jeg ikke fikk være der hele tiden siden jeg var syk, for da føltes det som jeg gikk glipp av mye som skjedde.

Lærte meg nye ting som åssen systemene funket på hotellet.
Lærte jo åssen man skulle dele rom til kunder og så jo hvem som skulle dra når og hvem som skulle komme når og sånt. lærte litt med og svare på mailer som kom, og fikk lært åssen man skulle svare når kunder ringte inn til hotellet.

Lærte også hvor ting skulle være slik, som kvitteringer og papirer.


Så lærte jeg litt utafor resepsjonen som på kjøkkene, med å vaske og servere. Var veldig gøy og gjøre andre ting. Så da lærte jeg litt om forskjellige ting som fins på et hotell og ikke bare resepsjonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar